2012/05/15

Jävla Reklam!

Nån som sett den nya Byggmax-reklamen?

Här kommer nu min lista med gnäll om den:

*Det pratas extremt bred skånska i den. Vem fan förstår det mer än skåningar? Halva reklamen är mest massa grodljud i mina öron.

*Kåbåjsare i Sverige är fan inte coolt nånstans. Aldrig nånsin.

*Måste den vara så jävla lång?! Och måste den sändas i VARENDA reklampaus? Man hinner ju glömma bort vad man tittar på egentligen.

"Byt kanal då idiot" kanske du sitter och tänker nu.
Trust me, I did. Men den sändes på alla andra kanaler också, samtidigt!
What´s up with that?
Har Byggmax asmycket cash till reklam eller eftersom den sänds miljoner gånger på bästa sändningstid i alla kanaler?

Den reklamen ligger nu på delad förstaplats på min lista över reklamer jag hatar tillsammans med Halebops läskiga reklamer.

Jag hatar reklam.

Inga kommentarer: